Ebook Template

Ismerd meg a fogyás mítoszát!

...és garantálom, hogy többet nem lesz ciki levenni a pólót.

Ebook Template

Olvasd, ahogy Te szereted!

A könyv elérhető az összes népszerű ebook olvasóra, legyen az iPad, Android, Kindle, Sony reader, stb.

Ebook Template

Hallgasd otthon, autóban, vagy utazás közben!

Máris elkezdheted a zsírégetést. Úgy értem, hogy perceken belül. Ugyanis minden, amire szükséged van elérhető hangoskönyv formájában. Magyarországon elsőként. Nem kell a szállításra várni, vagy csomagolási díjat fizetni.

1000

leadott kiló

250

eladott példány

100

Facebook like

10

év tapasztalata

Mit fogsz megtanulni?

1

Célkitűzés

Megtanítom neked, hogyan érd el a célod, akár egy évre, vagy egy hétre legyél tőle.

2

Testtípusok

Azáltal, hogy a megfelelő ételeket fogyasztod, eddig nem látott módon gyorsíthatod meg tested anyagcseréjét.

3

Edzési és táplálkozási trükkök

Ismered meg azokat a trükköket, amiket a fitnesz modellek és testépítők használnak, hogy csúcsformába hozzák magukat!

4

Időbeosztás

Van egy jól bevált módszerem, hogyan tehetsz szert több időre és, hogyan érhetsz el kevesebb idő alatt többet.

5

Leszámolok a tévhitekkel

A diétázók legnagyobb ellenségei a tévhitek.

6

Alapfogalmak

Könnyen érthetően, szakzsargon nélkül.

Hallgass bele most!

Részlet a hangoskönyvből

Hallgass bele az F-mítosz hangoskönyvbe és megismerheted a legjobb zsírégető módszert, amit valaha is kidolgoztak!

Részlet a könyvből

Az ideális test mindenki számára elérhető, ehhez nem kell: varázskapszula, a legújabb csodadiéta, vagy az edzőteremben leélned az életed. Ha megfogadod a tanácsomat, 3 hónap múlva, már nem lesz ciki levenni a pólót, vagy nem kell bujkálni a fotózások alkalmával.

1. fejezet - A motiváció

Miért ez a legfontosabb fejezet?

Ez a fejezet nem a zsírégetésről testzsírszázalékról, vagy egészséges táplálkozásról fog szólni, mégis ez tekinthető a legfontosabbnak. Hogy miért? Ahhoz, hogy sikeresen átformáld a tested, először azt kell megtanulnod, hogyan határozd meg céljaidat. Amelyek motiválnak és kimeríthetetlen akaraterővel látnak el.

Jegyezd meg! A kudarc elsődleges oka, hogy nincs megfelelően meghatározott cél. Nincs cselekvési terv, és ezek nincsenek leírva. Az elsődleges és egyben legfontosabb lépés, a célok meghatározása. Hiszen hogyan érhetnéd el azt a célt, amit nem is ismersz? Éppen ezért ez az első feladat, amit el kell végezned, mielőtt bármilyen edzésbe diétába, vagy bármi másba kezdenél.

Ha kihagyod ezt a lépést, és a klasszikus „majd lesz valahogy”, illetve „ahogy esik úgy puffan” hozzáállást választod, nem fogsz jelentős eredményeket elérni. A most következő módszereket szándékosan fogalmaztam általánosan, hisz nem csak a zsírégetés és alakformálás területén hasznosíthatod, hanem segíthetnek bármilyen utadba kerülő akadály leküzdésében is.

Az elme ereje

A legtöbb ember pszichológiai okok miatt adja fel diétáját. Egyszerűen nem hiszi el, hogy képes megcsinálni. Képes változtatni. A legnagyobb ellenséged nem a zsír nem az alkat, hanem a negatív gondolatok. Ez olyan fontos, hogy még egyszer elmondom: a legnagyobb ellenség nem a zsír, hanem a negatív gondolatok! Te is látni fogod, hogy amint hátrahagyod a negatív gondolataidat, a zsírégetés már pofonegyszerű feladat lesz.

2. fejezet - Az alapok

Tévhitek

Összeszedtem a 10 leggyakoribb tévhitet a teljesség igénye nélkül, amelyeket érdemes a legelején tisztázni, mert a későbbiekben ezek beidegződése zavart okozhat a módszer elsajátítása során.

1. Egyszerre lehet izomtömeget növelni, és zsírt veszíteni Ahogy már korábban tisztáztuk, ez nem lehetséges, a testünk nem képes erre! A zsírégetéshez kevesebb kalóriát kell fogyasztanod így kalória deficitet idézel elő, viszont ahhoz, hogy izomtömeget növelj, kalória többlet kell.

2. Éhezéssel le lehet fogyni Valóban súlyt veszíthetsz, amely vízből, izomból, és némi zsírból adódik össze, de ez nem tartós állapot. Amikor sanyargatjuk magunkat, testünk elkezd spórolni, ezért lelassul az anyagcserénk, így a súlyvesztés is megáll. Viszont amint elkezdesz ismét rendesen táplálkozni, tested túlkompenzál és elkezd minél több tápanyagot elraktározni újabb „éhezéstől” tartva, így könnyen rosszabb formába kerülhetsz, mint a kiindulási állapot.

3. A diéta velejárója az éhség Egyáltalán nem igaz! Ha 2-3 óránként eszel, tehát van naponta legalább 6 étkezésed, és ezek a megfelelő összetevőkből épülnek fel, garantálom, hogy nem leszel éhes, sőt, olykor majd nem is bírsz többet enni!

3. fejezet - A helyes étkezés titkai

Most, hogy az alapokon túl vagyunk, megismerhetsz néhány gyakorlatban kiválóan alkalmazható módszert, amelyek segítséget nyújtanak abban, hogy céljaid megvalósíthasd.

A következő fejezetben megtanulhatod, hogyan számold ki tested energia igényét. Ne ijedj meg nem lesz semmiféle bonyolult matematika, viszont itt is megvannak a szabályok, amelyeket ismerned és követned kell ahhoz, hogy elérd a kívánt eredményt.

Cég analógia

Hogy jobban megértsd, hogy miért szükséges a kalóriaszámlálás nézzük a következő példát:
Testünk hasonlóan működik, mint egy cég. A cégvezető feladata, hogy életben tartsa azt. Ha a cég nyereséges, akkor lehetőség van annak fejlesztésére. Ha a vezető úgy látja, hogy érdemes terjeszkedni, akkor új alkalmazottakat vesz fel, új gépeket vásárol, a maradék profitot, pedig megtakarítja a cég bankszámláján, hogy bármikor hozzá tudjon férni.

Mit csinál a jó cégvezető, ha válság van?
Elsőnek a tartalékokhoz nyúl és abból fedezi a kiadásokat. Azonban, ha úgy látja, hogy a válság elhúzódik, akkor csökkent a kiadásokon, azaz leépít. Eladja a gépeket és kirúgja az alkalmazottakat.

4. fejezet - A aerob edzés és jelentősége

Aerob és kardió edzések közötti különbség

A kardió edzés feladata az állóképesség és a tűréshatár növelése. A kardió edzés, ahogy a neve is mutatja, fejleszti a keringést, erősíti a szívet és ereket.

Az „aerob” elnevezés nem az edzés formájára, hanem az intenzitására vonatkozik. Az aerob edzés során kisebb intenzitással edzünk, és elsődleges energiaforrásunk a zsír. A kisebb intenzitás miatt az aerob edzés tovább is végezhető. Általánosan elmondható, hogy zsírégetéshez az aerob edzés javasolt.

Ezzel ellentétben az anaerob edzéstartományban már oxigénhiányos állapot van jelen. Mivel az anaerob edzés nagyobb intenzitáson történik, a testnek több oxigénre van hozzá szüksége. Emiatt gyorsabban ver a szív, amely a keringés fejlődését is segíti. Ahhoz azonban, hogy a test zsírt használjon energiaként, több oxigénre van szükség, így anaerob edzés során leginkább a szénhidrát tartalékokat használja a szervezet, mivel ez sokkal jobb energiaforrás oxigénhiányos állapotban. Emiatt a kardió edzéseket rövidebb ideig lehet végezni.

Aerob edzés fontossága

Ahhoz, hogy zsírt tudj égetni, súlyzós és aerob edzése egyaránt szükséged van. Mint azt már tudod, a zsírégetéshez kalória deficitet kell előidézned.
Két módja van annak, hogy ezt megvalósítsd:

5. Fejezet - Súlyzós edzés, kulcs a tökéletes formához

Immár egyre inkább tisztában vagy a zsírégetés szabályaival. Jöhet az utolsó hiányzó elem, a súlyzós edzés, amely nélkül egy zsírégető program sem lehet teljes. Leszögezem azonban, hogy ez csupán egy rövid kivonata a súlyzós edzésnek, amely sokkal gazdagabb téma: minden részletét lehetetlen lenne ilyen terjedelemben átvenni.

Mért van szükséged a súlyzós edzésre a tartós zsírégetéshez?

Lehetetlen megmondani, hogy az elért eredmény hány százalékban függ az edzéstől, és hány százalékban a táplálkozástól, egy biztos: mindkettőtől függ. A Te feladatod az, hogy mindkettőt a lehető legjobban végezd. Ha kalória hiányos diétába kezdesz, akkor az egyetlen módja annak, hogy elkerüld az izomvesztést: a súlyzós edzés.

A megfelelő táplálkozás, az aerob edzés és a súlyzós edzés egymás hatásait felerősítve a testedből zsírégető gépezetet varázsol. Hihetetlen gyorsasággal fog leolvadni rólad a zsír, megőrizve egészségedet és vitalitásodat.

Hogyan segít a súlyzós edzés a zsírégetésben?

A legtöbb ember, ha súlyzós edzésről hall, az izomtömeg növelésre asszociál. Kevesen tudják azonban azt, hogy a súlyzós edzés segít a zsírégetésben is: az izomtömeg növelése, illetve megtartása a szerepe. Ha több az izomtömeg, felgyorsul az anyagcseréd, azaz több kalóriát égetsz. Ez nem csak edzés közben, de nyugalmi állapotban is igaz: az izom aktív szövet, aminek energia kell. Ez nem azt jelenti, hogy testépítőként kell kinézned, vagy edzened, csupán azt, hogy a súlyzós edzés pontosan olyan fontos, mint az aerob edzés.

6. Fejezet - Hogyan lesz a részekből egész?

Valószínűleg mostanra némi kavarodás van a fejedben, túl sok információ zúdult rád rövid időn belül. Ha megkérdezném, biztosan tudnál válaszolni arra, hogy mik az egészséges ételek, vagy mennyit kell edzened. De ez azonban még nem elég ahhoz, hogy elérd a célod. A tudást nem elég ismerni, meg kell tanulni alkalmazni is azt.

Erre egy garantáltan működő módszert mutatok neked, ami segít alkalmazni a frissen megszerzett tudást, gyakorlati tanácsokkal, hasznos tippekkel és trükkökkel, illetve pontos teendőlistával, amely tartalmazza az egyes lépések sorrendjét.

Hatalmas feladat áll előtted: a testedet és az életedet szeretnéd megváltoztatni. Ezt nem lehet csak úgy, egy csapásra elkezdeni. Érthető, ha ez a hatalmas feladat, ami előtted áll megrémiszt, ezért érdemes lépésről lépésre haladni. Apró egyszerűen elvégezhető feladatokra bontottam tehát a folyamatot, amelyek önmagukban könnyebben érthetőek és teljesíthetőek. Az út már ki van jelölve, neked csak végig kell rajta menni.

Ennek a programnak a legfontosabb eleme a motiváció: sikerességed kulcsa, hogy mennyire tudod magad motiválni. A legelső fejezetben olvashattál erről, de nem lehet elégszer kihangsúlyozni. Ha kihagysz egy edzést, vagy csalsz a diétádban, az a motivációdra vezethető vissza. Az agyunk egy rendkívül jó problémamegoldó gépezet, ha motivációval sikerül munkára bírni, akkor bármilyen feladatot képes megoldani.

Válassz egy fejezetet

  • 1. fejezet

    - A motiváció
  • 2. fejezet

    - Az alapok
  • 3. fejezet

    - A helyes étkezés titkai
  • 4. fejezet

    - A aerob edzés és jelentősége
  • 5. Fejezet

    - Súlyzós edzés
  • 6. Fejezet

    - Hogyan lesz a részekből egész?

Most akár INGYEN is hozzájuthatsz az eBook-hoz.

Ehhez nem kell mást tenned, mint Facebook-on megosztani az oldalt. Igen, 1 Facebook megosztasért a tied lehet az F-mítosz eBook.

Részletek

A fejezetek tartalma

ebook landing page chapter overview

1. Fejezet

Megmutatom neked, hogyan motiváld magad és tűzz ki célokat. Hogyan hagyj el rossz szokásokat és vegyél fel új, jó szokásokat. Átnézzük az idő menedzsmentet, hogy új céljaid eléréséhez elegendő időd is legyen.

ebook landing page chapter overview

2. Fejezet

Először leszámolunk a leggyakoribb tévhitekkel. Utána megismerkedünk az alapfogalmakkal, mint a szénhidrátok fajtái, jó és rossz zsírok, termikus hatás, glikémiás index, testtípusok és még sok fontos dolog, amit az iskolában elfelejtettek megtanítani.

ebook landing page chapter overview

3. Fejezet

Megmutatom, hogy az egészséges táplálkozás nem is olyan nehéz, mint ahogy azt elsőre gondolnád. Végül megosztok veled egy haladó technikát, amivel a leghatásosabban lehet zsírt égetni.

ebook landing page chapter overview

4. Fejezet

A testünk az egyetlen gép, ami attól megy tönkre, ha nem használjuk. Ismerd meg mikor, hogyan és mit eddz, hogy a legjobb eredményeket érd el!

ebook landing page chapter overview

5. Fejezet

Ebben a fejezetben megtudod, hogyan segít a súlyzós edzés a zsírégetésben. Milyen tévhitek vannak a súlyzós edzéssel kapcsolatban és milyen gyakorlatokat érdemes végezni.

ebook landing page chapter overview

6. Fejezet

A tudást nem elég ismerni, meg kell tanulni használni is. Ez a fejezet ebben fog neked segíteni. Egy módszert mutatok neked, amit ha lépésről lépésre végrehajtasz, akkor 3 hónap múlva gyökeresen meg tudod változtatni a külsődet.

További fejezetek

Vásárlói vélemények

Gyenes Zsuzsanna

Sziasztok, a weboldalatok nagyszerű, rengeteg hasznos tanácsot találtam már eddig is. Sőt, elolvastam a könyvet is, ami szintén nagyon tetszett.

Jónás Sándor

Nagyon jó gondolat volt ez a hanganyag készítés. A hallható tanács sokkal jobb tud lenni és lelkesítőbb, mint ha valaki olvassa és félreértelmez dolgokat. Nekem sokkal könnyebb megértenem ha szituációkba képzelem. Köszönöm szépen a tippeket!

Nagy Éva

Tetszik, hogy egyszerű hétköznapi módon van elmondva/magyarázva, és jó lenne ha minél többen így is gondolnák h ez a helyes, és nem csak valami ostoba gyors villámdiétás módszer.

Pongrácz Melinda

Jól összeszedett világos gondolatok összessége!!!Nagyon tetszett! Sok dologra ti hívtátok fel a figyelmemet. Olyan dolgokra , amit már tudtam is esetleg, csak nem tudatosítottam magamban! Köszönöm szépen.

Ajánlat

eBook (Ingyenes)

0 Ft

  • eBook (pdf, epub, mobi és doc)
  • Ellenőrző lista az induláshoz
Megosztom

(Megosztás előtt a szöveg szerkeszthető.)

eBook + Hangoskönyv (-20%)

4 390 Ft

  • eBook (pdf, epub, mobi és doc)
  • Ellenörző lista az induláshoz
  • Példa étrendek
  • Példa edzéstervek
  • Hangoskönyv (.mp3 formátum)
  • Motivációs táblázat
Megveszem

eBook

1 990 Ft

  • eBook (pdf, epub, mobi és doc)
  • Ellenörző lista az induláshoz
  • Példa étrendek
  • Példa edzéstervek
Megveszem

A szerzőről

Bibliográfia

Karakas Péternek hívnak, Debrecenben születtem 1985-ben. Kezdetektől fogva érdekelt a sport. Már fiatal koromban számos eredményt értem el atlétikai sportokban. Később a középiskolában ismerkedtem meg a testépítéssel. Mára több, mint 10 évnyi tapasztalatot és tudást sikerült összegyűjtenem.

Magánéletem

A sport mellett az IT és az üzleti világ áll közel hozzám. Ezekben a témakörökben is már többször tartottam előadásokat. Jelenleg párommal Vietnámban élek és fedezzük fel Ázsia szépségeit.

Motiváció

A sport és az egészséges életmód egy bizonyos szint után már felelősséggel jár. Ugyanis előbb-utóbb követőid lesznek, akik tanulni szeretnének tőled. Felnéznek rád, példaképnek tekintenek. Örömmel tölt el, amikor baráti társaságomban, munkahelyemen látom, hogy egyre többen járnak el sportolni és térnek át az egészséges táplálkozásra.